 
        
	6 890 000 Ft
„Levetkőztettük” a nagyszerű Panigale V4 motorunkat és felszereltünk rá egy magasabb és szélesebb kormányt. Ez volt röviden az új Streetfighter V4 koncepciója, amely ennek köszönhetően minden alkalommal kivételes élményt nyújt! A minimalista FULL-LED fényszóró tökéletesen megragadja a Streetfighter V4 szellemét. Egyrészt emlékeztet a Panigale V4 megjelenésére, másrészt felidézi JOKER őrült vigyorát (ez a képregény karakter inspirálta a Ducati Style Center tervezőit amikor megalkották a legújabb bolognai csupasz motort). A V-alakú DRL, amelyet a Panigale V4-en és a SuperSport-on is bemutattunk egy másik tiszta Ducati-jellemvonás.
| Típus: | Desmoseidici Stradale 90 fok, V4, hengerenként 4 szelepes, desmodromic, folyadékhűtéses, hátrafelé forgó főtengely | 
| Hengerűrtartalom: | 1103 cm3 | 
| Furat és löket: | 81 x 53,5 mm | 
| Kompressziós arány: | 14,0 : 1 | 
| Teljesítmény: | 153 kw -208 LE @ 12750 ford./perc | 
| Nyomaték: | 123,0 Nm – 11500 ford / perc | 
| Befecskendezés: | elektronikus befecskendező, hengerenként 2 db injektor, eliptikus torok keresztmetszettel, RbW fojtószelep vezérlés, változó szívócső hossz | 
| Kipufogó: | 4-2-1-2 rendszer beépített katalizátorral , 2 db lambdaszondával | 
| Emisszió: | EURO 4 | 
| Típus: | 6 sebességes, Ducati Quick Shift-tel (DQS), fel/le EVO 2 | 
| Primer hajtás: | Egyenes fogazású kerekek, arány: 1.80:1 | 
| Szekunder hajtás: | Lánc elöl 16 fogszámú, hátul 42 fogszámú lánckerék | 
| Kuplung: | Olajos slipper, többtárcsás, hidraulikus munkahengerrel | 
| Váz: | aluminum ötvözet „első váz”, aluminium első segédváz | 
| Tengelytáv: | 1488 mm | 
| Első villaszög: | 24,5° | 
| Első felfüggesztés: | ÖHLINS NIX30 43 mm-es, fordított, full állítható, TiN bevonatú szárak, elektronikus vezérlés, SMART EC 2.0 event-based mód | 
| Első teleszkópút: | 120 mm | 
| Első fék: | 2 x 330 mm-es tárcsa, radiális rögzítésű Brembo Stylema® (M4.30) monoblock 4 dugattyús féknyergek Bosch kanyar ABS-el | 
| Első kerék: | 3 küllős kovácsolt könnyűfém, 3.50″ x 17″ | 
| Első gumiabroncs: | PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA 2 120/70 ZR 17 | 
| Hátsó felfüggesztés: | állítható ÖHLINS TTX36 monoschock, Smart EC 2.0 elektronikus vezérléssel, event-based mód, egykarú alumínium lengőkar. | 
| Hátsó rugóút: | 130 mm | 
| Hátsó fék: | 245 mm-es tárcsa, 2 dugattyús féknyereg Bosch kanyar ABS EVO | 
| Hátsó kerék: | 5 küllős kovácsolt könnyűfém, 6.0 x 17 | 
| Hátsó gumiabroncs: | PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA 2 200/60 ZR 17 | 
| Üzemanyagtank: | 16 liter | 
| Száraz tömeg: | 178 kg | 
| Ülés magasság: | 845 mm | 
| Biztonsági felszereltség: | BOSCH kanyar ABS EVO, Ducati kipörgés gátló EVO 2 (DTC), Ducati egykerekezés gátló EVO (DWC), Ducati „csúszás” gátló (DSC), motorfék kontroll (EBC) EVO, Riding Modes, Power modes, automatikus abroncs kalibráció | 
| Alapfelszereltség: | Ducati rajt kontroll (DPL), Ducati gyorsváltó (DQS) fel/le EVO 2, teljes LED világítás nappali menetfénnyel (DRL), Ducati elektronikus futómű vezérlés (DES) EVO Öhlins futóművel és kormány lengéscsillapítóval, automatikus irányjelző kikapcsolás, Marchesini kovácsolt alumium kerekek, Ducati Multimedia System (DMS) | 
| Szabvány: | EURO 4 | 
| Fogyasztás: | 6,9l / 100km | 
| Verzió: | kétüléses | 
| Színek: | piros | 
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
 
        
	 
        
	 
        
	 
        
	
Reviews
There are no reviews yet.